۳ پاسخ

گرم نگه دار و روغن بزن و استراحت کن

خانما من قرص دیفنوکسیلات خوردم خیلی استرس گرفتم واس بچه ضرر ندارع

همسرت بگو با روغن زیتون ماساژ بده

سوال های مرتبط

مامان رادمهر مامان رادمهر هفته سی‌وششم بارداری