مامان پسر دار همسن من حرف زدنشون در چه حده

۱۱ پاسخ

همش ژنتیکه به منو باباشون رفتن ماهم هیکلی بودیم

هردوشون ۴ماهگی ۱۰کیلو وزن وقد۷۲ وحرف میزدن تو ۸ماه راه رفتن

دخترو پسر نداره به خود بچه ربط داره پسر اولم از ۷ماهگی همه ی این کلمات رو میگفت از دخترم فعالتر بود

حرف زدن تو این سن دختر وپسر نمیخواد چه فرقی میکنه دختر باشه یا پسر مثل هم یاد میگیرن مگه اینکه بعضی بچه ها یه کم دیر تر یا زودتر یاد بگیرن بلاخره که یاد میگیرن

بابا آبه دد اته ده دادا اده اخ بقیه ش قر و قاطی

دختره
ماما بابا دَدَ ننه کیخ به معنی جیززز
گَ. اَخ . ممَ

ماما
بابا
عمه
به به
بای بای
دد
بده

بابا‌ گگه دده بده دو واسه‌۳میگه‌هییی‌دو‌ عه یه‌یه‌یه

ماما. بَ بَ. دَدَ. تَ تَ. بِ یعنی بده.

ماما،بابا د د،نینی،یسری کلامات هم میگه من نمی‌فهمم خنده داره

مامان بابا دده بَ بَ به آب میگه با😂

سوال های مرتبط

مامان کیان💙تودلیم؟ مامان کیان💙تودلیم؟ هفته هفدهم بارداری