اسم واسه نوزاد دختربگین😍🍓واسه پسرم بگین😍💙

۱۱ پاسخ

لنا،آیه، سدنا،مهوا

نیلا نیهان بهار
رایان آریا آرمین دیاکو کوروش شایان

من کفتم اگه کوچولوم دختر بشه میزارم دلماه یعنی آرامش دلها اگه پسر بشه بردیا که اسم پسر کوروش بوده

من دخترم اسمش آنیا‌ ‌ . این توراهی ومیخام بگیرم آراز

داخل خود گهواره بری اسم پسر دختر داره بعضی هاش قشنگه

دختر ابرا.پسر هم دیاکو

دلوین دیانا آنیا نیلا ترنم تبسم برکه جانا آنا پناه ملودی

آراد آراز آیهان راد آرتین آدرین آرسام

پسر اگه داشتم اسمشو قطعا میزاشتم آرمهر
اسم دخترم ک آنیل مورد علاقه من بوده و هست

اما خب هرکس بنا بر سلیقه شخصی خودش اسم نوزاد رو انتخاب میکنه

با a😅😍

با هر حرفی شروع بشه فرقی نداره

با چه حرفی دوس دارب شروع بشه؟؟

سوال های مرتبط

مامان ساتیار و تودلی مامان ساتیار و تودلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فراز مامان فراز هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پسته پسر🐣🩵🐳 مامان پسته پسر🐣🩵🐳 هفته سی‌ام بارداری