سلام سیسیای من🩵
خاله ها واسه پسرم اسم انتخاب کنید 🥹

۱۳ پاسخ

اهورا
اراد
اراکو
رادمان

آراز.

دخترم مانلی (بمان برایم)هست اسم پسرتوراهیمو مانیار (یارماندگار)میزارم
چون عاشق معناشونم

چرا این قد اسم پسر انتخاب کردن سخته👀

من میخوام بزارم وُریا

من اگه پسر شد آریان اگه دختر شد آیلین شایدم آریانا

هیراد
حامی
پارسا
داریوش

یونا😍

من شاید بزارم نویان

محمد مهدی

من اسم پسرم کیان این یکی کارن میزارم

هیرمان😍

من‌میخوام بزارم هومان

سوال های مرتبط

مامان تودلی❤️ مامان تودلی❤️ هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان توت فرنگی🍓🍓🍓 مامان توت فرنگی🍓🍓🍓 هفته سی‌وسوم بارداری