اهورا
اراد
اراکو
رادمان
آراز.
دخترم مانلی (بمان برایم)هست اسم پسرتوراهیمو مانیار (یارماندگار)میزارم
چون عاشق معناشونم
چرا این قد اسم پسر انتخاب کردن سخته👀
من میخوام بزارم وُریا
من اگه پسر شد آریان اگه دختر شد آیلین شایدم آریانا
هیراد
حامی
پارسا
داریوش
یونا😍
من شاید بزارم نویان
محمد مهدی
من اسم پسرم کیان این یکی کارن میزارم
هیرمان😍
منمیخوام بزارم هومان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.