خانما چی خوبه که بزنیم شکممون ترک نخوره؟

۷ پاسخ

کرم بایو اویل من دوستم از هلند میاره حتی تو تیک تاک و انستا هم گذاشته بودن خارجیا میزنن ازش خریدم ۳میلیون ۶۰۰

من کرم بیبی اسکین میزنم

من این رو دیدم یکی از بلاگر ها تو روبیکا گذاشته بود

تصویر

بادام شیرین

روغن بایو اویل
من بارداری قبلیم روغن زیتون و نارگیل زدم،با اینکه شکمم بزرگ نبود خیلی دقیقا هفته آخر زیر شکمم و نافم ترک خورد. این سری دیگه روغن زیتون و نارگیل نمیزنم

«مشاور و فروشنده شرکت لیاتراست 🎀

هر مشکی داری میتونم برات حلش کنم
ریزش مو ، کم حجمی مو ، ریزش سکه ای ، رشد مو و...
جوش ، لک ، جای بارداری روشن کردن پوست و...
سوختگی بدن ، بریدگی ، جای زخم و...
لوسیون ضد درد ، لوسیون لاغری😍»

کرم، سرم، ماسک و روتین کامل پوستی🌱

مشاوره رایگان فقط برای توی که زیبا جویی🌹

ارسال رایگان محصولات به سراسر کشور🚛
آیدی و شماره تماس در ایتا و سروش:👇🏻
09026876970 خانم شهریاری
@zahra_biotii

روغن نارگیل

سوال های مرتبط

مامان پرنس آدرین 🔥💎 مامان پرنس آدرین 🔥💎 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 🤰👶ارسلان🫀👣 مامان 🤰👶ارسلان🫀👣 هفته بیست‌وسوم بارداری