اگر بتونی هزینه کنی روغن و کرم ماستلا خیلی خوبه عزیزم اگرم نه که ببین بیشتر به این بستگی داره که پوست شکمت همیشه مرطوب باشه و خشک نشه پس از هر چیزی که باعث رطوبت رسانی به پوستت باشه میتونی استفاده کنی فقط نباید بزاری خشک بمونه 🌸🌸
من ازداروخانه کرمضد ترکماما بیبی گرفتمبا روغن بچه قاطی میکنم میزنم خیییلی خوبه پوست شکمموکاملنرممیکنه
رژدرم رو خیلی تعریف میکنن
وازلین فیروز 😁
اویل پنبه شنیدم خوبه، من خودم روغن بادام شیرین استفاده میکنم خوبه ولی حس میکنم موی شکم دراوردم بخاطرش😑بنظرم زوده الان بزنی سه ماه رو تموم کن بعد بزن، وقتی هم داری شکمتو ماساژ میدی با بچت حرف بزن🥹
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.