مامانا کرمی که ترک نخوریم چی خوبه پیشنهاد میدین؟؟؟
ازالان بزنیم؟؟؟

۵ پاسخ

اگر بتونی هزینه کنی روغن و کرم ماستلا خیلی خوبه عزیزم اگرم نه که ببین بیشتر به این بستگی داره که پوست شکمت همیشه مرطوب باشه و خشک نشه پس از هر چیزی که باعث رطوبت رسانی به پوستت باشه میتونی استفاده کنی فقط نباید بزاری خشک بمونه 🌸🌸

من از‌داروخانه کرم‌ضد ترک‌ماما بیبی گرفتم‌با روغن بچه قاطی میکنم میزنم خیییلی خوبه پوست شکممو‌کامل‌نرم‌میکنه

رژدرم رو خیلی تعریف میکنن

وازلین فیروز 😁

اویل پنبه شنیدم خوبه، من خودم روغن بادام شیرین استفاده میکنم خوبه ولی حس میکنم موی شکم دراوردم بخاطرش😑بنظرم زوده الان بزنی سه ماه رو تموم کن بعد بزن، وقتی هم داری شکمتو ماساژ میدی با بچت حرف بزن🥹

سوال های مرتبط

مامان تپلی 🧸🥹 مامان تپلی 🧸🥹 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ونهم بارداری
مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان سپــــهر مامان سپــــهر هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان توت فرنگی🍓👼 مامان توت فرنگی🍓👼 هفته بیست‌وهفتم بارداری