۳ پاسخ

روغن زیتون شنیدم خوبه

ماه های اخر روغن زیتون
البته من سربچه اولم هیچی نزدم کم کم خودش رفع شد

من مجردیم ۷۰بودم ازدواج کردم شدم ۸۵ رو ب بزرگ🤣🤣واسه همین عقدم هنوز روی سینه هام ترک افتاده ۳.۴ تایی اینقد ناراحتم دلم‌میخاد عمل ممه کنم مبترسم بکنم ۷۰ تا جایی کع بشه کوچبک شن

سوال های مرتبط

مامان آنیسا مامان آنیسا ۳ سالگی
مامان 🤰👶ارسلان🫀👣 مامان 🤰👶ارسلان🫀👣 هفته بیست‌وسوم بارداری