۴ پاسخ

بیشتر ارثیه

منم این مشکل رو دارم یه دکترم بهم گفت نزن احتمال جذب برای جنین هست یکی گفت بزن موندم بزنم یا نزنم

از الان شروع کن شکمت خشک نگه ندار ک ترک نخوره

من که هرچی زدم پر شد ولی از اول ۶بزن برای من تا اول ۷خبری نبود یه شبه پر شد بایواویل شنیدم خوبه

سوال های مرتبط

مامان تپلی 🧸🥹 مامان تپلی 🧸🥹 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پرنس آدرین 🔥💎 مامان پرنس آدرین 🔥💎 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 🤰👶ارسلان🫀👣 مامان 🤰👶ارسلان🫀👣 هفته بیست‌وسوم بارداری