کسی تازگیا آیودی گذاشته هزینش چقدره؟

۵ پاسخ

من خیلی وقته گزاشتم اما دو روز پیش رفتم پیش دکترم. قیمت کردم گفت همون جنس که برات گذاشتم آلان رو. هفت تومن هست.

من امروز پرسیدم گفتن آمریکایی با تضمین و جنس خوب ۹ تا ۱۰ تومن

عزیزم من اردیبهشت ماه گذاشتم ۳ تومن

سلام عزیزم خوبی
شما دنبال کار فروشندگی بودین میتونم راهنمایی تون کنم

سلام من اول پاییز ۲میلیون دادم دکتر گفت خارجی هست

سوال های مرتبط

مامان 🍒👶baby👶🍒 مامان 🍒👶baby👶🍒 ۳ سالگی