بنظرم دستت ترسیده و اونجور ک بایدو شاید سر سوزنو نبردی داخل زیر پوستت جمع شده.برا منم یکی دوبار اول اینجوری میشد بعد عادت کردم .
من میزدم اینجوری نمیشد
به دکترت بگو
عیبی نداره اگه خارش داره نخارون خودش خوب میشه
بد زدی عزیزم چون شکمت چربی داره باید یکم پوست بکشی بالا حالت میشکون بگیری اما بیشتر بعد بزنی
کهیر هست،بهش حساسیت داری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.