من میزنم دراز میکشم
من بارداری قبلیم میزدم استراحت هم میکردم برا این حاملگی هنوز نرفتم اصلا استراحت هم ندارم بچم 1سالشه به شدت شیطونه
من چند روز بود میرفتم بیرون میزدم بلافاصله بلند میشدم پیاده میومدم امروز خودم زدم یکم نشستم
شما برای چی انوکسا مصرف میکیند؟
من الان پنج هفته هستم دکتر بهم انوکسا داد من میزنم دراز میکشم استراحت میکنم
استراحت مطلق هستم
سلام کسی روبیکا گروه برای بارداری اقدام سوال های که نمیدونن از خانماهای باتجربه میپرسن از تجربیاتشون میگن اگ میخوای عضو بشی بهم پیام بده عضو کنم 👨👩👧👦👈H178266@
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.