بعداز ۲۰روز تاخیر پریود شدم 😔

۳ پاسخ

ایشالله ماه بعد نینی داری♥️غصه نخور

چقدر زیاد چ طوری

غصه نخور خدای ماهم بزرگه

سوال های مرتبط

مامان ترمه🫀 مامان ترمه🫀 قصد بارداری
خانم امیری خانم امیری قصد بارداری
مامان پناه🎀🧿🧸 مامان پناه🎀🧿🧸 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان سئوگی وفنچ مامان سئوگی وفنچ هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجه آرش♥️🥹 ♥️ مامان جوجه آرش♥️🥹 ♥️ هفته سی‌وهفتم بارداری