بعداز ۱۳ روز تاخیر پریود شدم 😊

۳ پاسخ

اینم خوبه من هنوز منتظرم

اره منفی بود🙂

بیبی زده بودی؟

سوال های مرتبط

مامان مامان ریحانه مامان مامان ریحانه هفته هجدهم بارداری
مامان پناه🎀🧿🧸 مامان پناه🎀🧿🧸 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجه آرش♥️🥹 ♥️ مامان جوجه آرش♥️🥹 ♥️ هفته سی‌وهفتم بارداری
خانم امیری خانم امیری قصد بارداری
مامان سئوگی وفنچ مامان سئوگی وفنچ هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ترمه🫀 مامان ترمه🫀 قصد بارداری