۱۲ پاسخ

والا من هر شب برا حاجت روایی همه قبل خواب ختم صلوات دارم
🥰⚘️⚘️⚘️⚘️⚘️💗💗💗

ای بابا 🥲خوبی رفتی دکتریانه؟

عزیزم خدانگهدارخودتو نی نی جانت باشه انشاالله که چیزی نیست و خیره

عزیزم ایشالا که چیزی نیست 🥹😭 خدا به همراهتون برو دکتر حتما

ایشالا ک چیزی نیس گلم برو پیش دکترت

خونریزیت چقدره؟؟؟

وای منم همین جور بودم
ناراحت نباش، استراحت کن و حتما سونو برو

هماتوم احتمالا برو شیاف بخربزاربعدبرودکتر اگه دکترشلوغه

ای خدا چرا همه اینجوری میشن عزیزم سعی زیاد کار نکنی و دراز بکش و اینکه گوشی و از خودت دور کن گوشی خودش مضره

الهی بگردم استرس نداشته باش استراحت کن برو دکتر🥲

نترس عزیزم ایشاالله خیره برو دکتر شاید هماتوم داری

برو دکتر شیاف میده بهت

سوال های مرتبط

مامان پرنسس کوچولو 🎀 مامان پرنسس کوچولو 🎀 ۳ ماهگی
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی