دارم میرم سونو برام خیلی دعا کنید از دیروز خونریزی دارم 🥲

۱۰ پاسخ

سلام مهربون نتیجه چی شد؟؟؟

نگران نباش منم دو بار تا حالا داشتم رفتم معاینه و سونو گفتن چیزی نیست بسپار به خدا

الهی که با خبر خوش برگردی

انشالله چیزی نیست نگران نباش

خبرشو بده حتما
ایت الکرسی بخون

ایشالا چیزی نی عزیزم ♥️

ان شاءالله چیزی نیست باخبرخوش بیای

برات آیت الکرسی خوندم

اینشالله چیزی نیس برو امیدت ب خدا

عزیزم توکل به خدا کن. به دلت بد راه نده انشاالله که صحیح و سالمه

سوال های مرتبط

مامان شکوفه گیلاس مامان شکوفه گیلاس هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان معجزه کوچولو😍 مامان معجزه کوچولو😍 هفته هجدهم بارداری
مامان 🩷آوا 🩷 مامان 🩷آوا 🩷 ۵ سالگی
مامان مامان آنیتا مامان مامان آنیتا روزهای ابتدایی تولد