میشه برام دعا کنید دارم میرم سونو ان تی خیلی اضطراب دارم🥺

۵ پاسخ

ایشاالله که همه چیز عالی مرتبه نگران نباش

انشالا صحیح و سالمه

ایشاله لب خندون برگردی

انشالله صحیح و سالمه

نگران نباش اروم باش یه چیز شیرین بخور و راه برو تا بیدار بشه
میری میبینیش ایشالله سالم سالمه

سوال های مرتبط

مامان مهرسام❣️ آرسام مامان مهرسام❣️ آرسام ۴ ماهگی
مامان ماهی کوچولو  💕 مامان ماهی کوچولو 💕 ۲ ماهگی
مامان آیسا و دوقلوها مامان آیسا و دوقلوها هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته چهاردهم بارداری