دارم میرم سونو ان تی 🥹برام دعا کنید 🥺❤️

۶ پاسخ

بسلامتی قشنگمممم ایشالا همه چی عالیه 😍😍

ان شاالله که عاالی پیش میره😻😻❤

انشالله با لبخند برمیگردی

انشالله که با دل خوش میای بیرون

انشالله که خیره عزیزم

انشالله که سالمه
و با دل خوش میایی

سوال های مرتبط

مامان مهرسام❣️ آرسام مامان مهرسام❣️ آرسام ۳ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان هامین👩‍👧❤️ مامان هامین👩‍👧❤️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آیسا و دوقلوها مامان آیسا و دوقلوها هفته بیست‌وششم بارداری