خانوما فردا میرم سونو ان تی برام دعا کنید مرسی🥹🩷🩷🩷

۴ پاسخ

خیره عزیزم نگران نباش🫂🌹

ان شاا... همه چی به خیر و خوشی برات پیش بره بچت هم بهترین پوزیشن باشه قشنگ دکتر بتونه همه چی رو ببینه همون بار اول هم کارت راه بیوفته ان شاا

انشالله همه چی خوبه

بسلامتی گلم باخوشحالی برگردی

سوال های مرتبط

مامان همه جونم مامان همه جونم هفته بیستم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته شانزدهم بارداری
مامان ماهی کوچولو  💕 مامان ماهی کوچولو 💕 ۲ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان هفته بیست‌وچهارم بارداری