برام دعا کنید دارم میرم سونو آن تی

۷ پاسخ

ایشالا همه چی اوکیه

سلام 8هفته هستم الان یک هفته هست خیلی آب دهانم تلخه جوری که نمیتونم قورتش بدم و مجبورم همش تف کنم توراخدا اگه راه حلی دارین ب من بگید

عزیزم الان ۱۱ هفته چند روزته که میخوای بری چون منم میخوام برم نمیدونم کی برم

منم فردا میرم
انشالله همه چی خوبه

منم یکم دیگ میرم. الهی که خیر و بسلامتی💚😍

خداکمکت کنه

ان شا الله به سلامتی و دل خوش

سوال های مرتبط

مامان ماهی کوچولو  💕 مامان ماهی کوچولو 💕 ۲ ماهگی
مامان آیسا و دوقلوها مامان آیسا و دوقلوها هفته بیست‌وششم بارداری
مامان هاکان مامان هاکان هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان وسام مامان وسام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نیلماه🌊🌙🐇 مامان نیلماه🌊🌙🐇 ۴ ماهگی