لطفا برام دعا کنید دارم میرم سونوگرافی ان تی🥲

۱۳ پاسخ

کاکائو

منم اینجور بودم یه شکلات خوردم بعد تکون خورد

بسلامتی بری عزیزم

انشالله همه چیز عالی و طبیعی هست امیدتون بخدا

بسلامتی

ایشالله خوشحال و خندان برمیگردی عزیزم😘

انشاالله به سلامتی هیچ مشکلی هم نداره

انشاءالله که خوش خبری عزیزم همه چیز خوبع

ایشالا ک همه چیش خوبه بیا حتما بگو چی شد

آن شالله سالم و لب خندون بیای .جنسیتم بیا بگو بهمون .

انشاالله که خبرخوب میشنوی

واسه منم دعا کن ساعت ۶ میرم

چشم عزیزم

سوال های مرتبط

مامان مهرسام❣️ آرسام مامان مهرسام❣️ آرسام ۴ ماهگی
مامان ماهی کوچولو  💕 مامان ماهی کوچولو 💕 ۲ ماهگی
مامان وسام مامان وسام هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پسر کوچولو💙 مامان پسر کوچولو💙 هفته سی‌وچهارم بارداری