۷ پاسخ

برو بسلامتی انشاالله با خبرای خوب بیای

منم چهارشنبه میرم واسه سونو انو میشه برای منم دعا کنید همون باشه که دوست دارم 🙏

بسلامتی انشالا که با خبرای خوب بیای🤲

برو بیا که خبر خوب بدی بهمون

ایشالا که همه چی عالی پیش میره برات عزیزم

عزیزم به سلامتی ایشالا همه چیز خوبه و کلی با دیدن نی نی کیف می کنی

انشالله خبر خوش

سوال های مرتبط

مامان وسام مامان وسام هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مهرسام❣️ آرسام مامان مهرسام❣️ آرسام ۴ ماهگی
مامان ماهی کوچولو  💕 مامان ماهی کوچولو 💕 ۲ ماهگی
مامان آیسا و دوقلوها مامان آیسا و دوقلوها هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پسر کوچولو💙 مامان پسر کوچولو💙 هفته سی‌وچهارم بارداری