سلام خانما اومدم سنو آن تی برام دعا کنید

۷ پاسخ

سلام مهربون ان تی پیش کی رفتین؟ ؟

انشالاخوب پیش میره 🌱🥰

خیر انشاللههههههه

انشاا... خوبه همه چیزت

عزیزم برات صلوات میفرستم انشاالله بالب خندون برگردی انشاالله بچت صحیح وسالمه نگران نباش

اللهم صلی علی محمدوآل محمد وعجل فرجهم چیزی نیست نگران نباش

انشالله عالیه همه چیز

سوال های مرتبط

مامان وسام مامان وسام هفته سی‌وسوم بارداری
مامان عدسی مامان عدسی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان هدیه امام حسین مامان هدیه امام حسین ۳ ماهگی
مامان آدرینا وتو دلی مامان آدرینا وتو دلی هفته شانزدهم بارداری
مامان محمد جواد مامان محمد جواد روزهای ابتدایی تولد