اومدم سونو ان تی دعا کنید برام🙏

تصویر
۱۲ پاسخ

دکتر سعیدی خیلی راضی بودم

کدوم سنوگرافی رفتید

آزمایش گرفتن ؟

انشاالله ک عالیه همه می عزیزم

کجا رفتی سنو؟من رفتم درمانگاه اصحاب الحسین تو امامیه نزدیک چهار راه مخابرات گفت سنو پنصد ازمایشم پنصد با بیمه تامین اجتماعی

انشالله خیر عزیزم

منم توانایی نشستم برامنم دعاکنین

خیره

انشالله که همه چی خوبه توکل به خدا

ان شاالله که همه چی اوکی باشه خبر خوش بدی

انشاالله خیره

انشالله صحیح و سالمه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام حسین مامان هدیه امام حسین ۳ ماهگی
مامان آدرینا وتو دلی مامان آدرینا وتو دلی هفته شانزدهم بارداری
مامان دنیز مامان دنیز هفته هجدهم بارداری
مامان محمد جواد مامان محمد جواد روزهای ابتدایی تولد
مامان خدایاشکرت😭 مامان خدایاشکرت😭 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مهرسام❣️ آرسام مامان مهرسام❣️ آرسام ۳ ماهگی