بچها اومدم سونو ان تی دعا کنید برام🥲❤️

۶ پاسخ

از خدا برات لب خندون میخوام. با دل شاد لب خندون بیای بیرون

بسلامتی

انشاالله همچی سالمه تورخدا برا منم دعا کن باردار شم این سه ساله از عروسیم میگذره ولی خبر نیس

ایشالله همه چی خوبه قشنگم❤️

انشالله نی نی کوچولو سالم و سلامت باشه قشنگم

انشالله همه چی به خوبی پیش میره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان عدسی مامان عدسی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان هدیه امام حسین مامان هدیه امام حسین ۳ ماهگی
مامان آدرینا وتو دلی مامان آدرینا وتو دلی هفته شانزدهم بارداری
مامان محمد جواد مامان محمد جواد روزهای ابتدایی تولد
مامان خدایاشکرت😭 مامان خدایاشکرت😭 هفته بیست‌وهشتم بارداری