۳ پاسخ

عزیزم منم ۳ روز ب موعدم مونده .. علایم هم ندارم زیاد جز همین معذرت میخام ترشح .. راه میرم زیاد انگار پریود شدم میرم میبینم هیچ خبری نیس ..
خداکنه هردومون باردار باشیم 🤲

میگن علائم بارداریه
ولی ممکنه هم نباشه چیز صدرصدی نیست

میگن که انگار ترشح بارداریه🫢 چونکه منم دارم تاپیک اخرمم پرسیدم خانوما قبل موعدشون چجور ترشحی داشتن اکثرا نوشتن آبکی سفید یا شیری یا حتی مایل به زرد کمرنگ

سوال های مرتبط

مامان پناه💞 مامان پناه💞 هفته بیستم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌وپنجم بارداری
ستاره ستاره قصد بارداری