۸ پاسخ

عزیزم استرس روی طول سرویکس اثر میذاره باعث کوتاه تر شدن و زایمان زود رس میشه پس بجای استرس به خدا توکل کن قطعا واست خوب میخاد

من که فردا دارم از الان استرس گرفتم و نگرانم ،توکل بر خدا برا منم دعا کنید

عدد ان تی چند بود

اصلا نگران نباش بسپارش دست خدا
منم سلفری دادم خداروشکر خوب بود
ان شاءالله که شما هم جوابش خوب باشه

منم خیلی استرس دارم هنوز جوابش نیومده
ایشالا میاد صحیح و سالم باشن 😢❤️

وا دختر گریه چرا؟!؟ نگران هیچی نباش همه چی عالیه، به فکر خریدسیسمونی و لباسای کوچولوش باش، مدل وسایلتو انتخاب کن

عدد ان تی بالا بود؟

گریه چرا . سرت گرم کن اجازه نده انقدر فکر و خیال.
ده روز صبر کردم جوابش اومد خداروشکر خوب بود.
نگران نباش اشالا خوبه

سوال های مرتبط

مامان پسرم وتوراهیم مامان پسرم وتوراهیم ۵ ماهگی