۴ پاسخ

من سزارین بودم اینجور نبودم

اره عزیزم طبیعیه

اره من تقریبا تا یک هفته بعد از زایمان داشتم بعدش خوب شد

شیاف ضد درد بزار دیکلو فناک

سوال های مرتبط