خانما تورخدا جواب بدین درد پریود و زیر شکم بعد زایمان عادیه🥹😭🥲

۵ پاسخ

آره عزیزم ، انقباضات رحمی هست که داره رحمت رو جمع میکنه، مخصوصا اگر شیر خودتو بدی ممکنه بیشتر حسش کنی

بله طبیعیه.تا ۱۰ روز طبیعیه.با هربار شیردهی هم درد بیشتر میشه.نگران نباش

من سزارین شدم بعدش درد پریودی و زیر شکم تا چندساعت داشتم بعد خوب شدم

چ نوع زایمانی؟
فک کنم طبیعیه چون خون ریزی داره دیگه

بیمارستان بپرس من نداشتم بعد زایمان شاید طبیعی باشه شایدم نباشه

سوال های مرتبط

مامان کایان 💙💙 مامان کایان 💙💙 روزهای ابتدایی تولد