خانما تورخدا جواب بدین من بعد معاینه دردم شدیدتر شده چیکار کنم 🥲🥲🥲😭

۵ پاسخ

درد زمانی که تو10 دقیقه 4 بار گرفت واسه زایمان جوری که از دردش نفس نتونی بگیری وکل شکمت سفت بشه اگر تنها زیر دلت درد داشته باشه ماه درد

استرس نداشته باش، تو هفته پر خطری نیستی،اگه بچه تکون میخوره مشکلی نیس، اگه نه باز برو بیمارستان ازشون بخواه با دکتر ت تماس بگیرن، من امروز انقباض داشتم، نوار قلب و معاینه شدم، با دکترم تماس گرفتن فردا نوبت عمل داد

زود نبود واسه معاینه؟

هیچی دوش آب گرم بگیر .
بزار درادت زیاد تر بشه .حرکات بچه رو هم در نظر بگیر .برا کاهش درد ورزش هارو انجام بده

چرا معاینه شدین؟ زود نبوده؟

سوال های مرتبط

مامان مامان👶💙💙 مامان مامان👶💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان لیانا 🎀 مامان لیانا 🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان اهورا👶🏻 مامان اهورا👶🏻 ۱۳ ماهگی