خانما چیکار کنم دردم بگیره 🥲

۱۳ پاسخ

نمیدونم ب منم بگو دردم بگیره

زعفران غلیظ دم کن بخور ، اگه قندت خوبه خرما هم کمک می کنه. و ورزش
بازم سعی کن از یه ماما مشورت بگیری، انشالله زایمان خوبی داشته باشی 😊

چند هفته ای گلم
۳۸ و ۵ روزم

من میخوام سزارین کنم دکتر بهم ۳۹ هفته کامل نوبت داده امروز ۳۸ هفته کاملم باز من نگرانم تو این فاصله دردم بگیره😅🤦🏻‍♀️

رابطه

رابطه بدون جلو گیری

پیاده روی،اسکات زیر دوش آب گرم و توپ بازی

پیاده روی .ورزش.رابطه .دوش آب گرم .همه اینا تاثیر داره

رابطه ...رابطه داشتم صبح کیسه ابم ۳۹ هفته داره شد

رابطه

چند هفته ای و چ زایمانی چند سالتع

ورز ش کن پیاده روی کن رابزه داشته باش. همبنا باعث میشه دردت بگیره

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱۴ ماهگی
مامان قندعسل مامان مامان قندعسل مامان ۹ ماهگی
مامان عشق دلم(آرتین ) مامان عشق دلم(آرتین ) هفته پانزدهم بارداری
مامان ماهلین گلی مامان ماهلین گلی ۱۰ ماهگی
مامان کوروش مامان کوروش ۲ ماهگی
مامان توت فرنگی 🩷 مامان توت فرنگی 🩷 ۱ ماهگی