۹ پاسخ

چرا ارایش نکنی خواهرشوهرمن ارایش کردوموهارو صفاداد مژه کاشت رفت بیمارستان😂

من کلا اهل آرایش نیستم خیلی. روز عمل فقط موهامو بافتم که تو کلاه ثابت بمونه

من آرایش نکردم ولی هرکی اومده بود کلی آرایش مژه اینا داشت راحت باش 😂😅

من آرایش کنم بخاطر سرم و درد و عرق که میکنه آدم کلافه هست همش میماسه خیلی بد به نظر میرسه . فقط مرطوب کننده و بالم لب و ریمل میزنم . باز وحشتناک نمیشه آدم
خواستم برگردم خونه یه کارایی میکنم حالا .

من سر دخترم موهامو سشوار کردم با آرایش خیلی مرتب رفتم بیمارستان بعد از عمل از درد شدید با دمپایی صورتی عین دراکولا برگشتم خونه

من پنکک و ریمل و رژ زده بودم

من آرایش داشتم چرا آرایش نکنی !!

من ارایش کردم
موهامم باز گذاشتم کِرلی کردم😂😂

سوال منم هست

سوال های مرتبط