چرا ارایش نکنی خواهرشوهرمن ارایش کردوموهارو صفاداد مژه کاشت رفت بیمارستان😂
من کلا اهل آرایش نیستم خیلی. روز عمل فقط موهامو بافتم که تو کلاه ثابت بمونه
من آرایش نکردم ولی هرکی اومده بود کلی آرایش مژه اینا داشت راحت باش 😂😅
من آرایش کنم بخاطر سرم و درد و عرق که میکنه آدم کلافه هست همش میماسه خیلی بد به نظر میرسه . فقط مرطوب کننده و بالم لب و ریمل میزنم . باز وحشتناک نمیشه آدم
خواستم برگردم خونه یه کارایی میکنم حالا .
من سر دخترم موهامو سشوار کردم با آرایش خیلی مرتب رفتم بیمارستان بعد از عمل از درد شدید با دمپایی صورتی عین دراکولا برگشتم خونه
من پنکک و ریمل و رژ زده بودم
من آرایش داشتم چرا آرایش نکنی !!
من ارایش کردم
موهامم باز گذاشتم کِرلی کردم😂😂
سوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.