۴ پاسخ

ن من نرفتم من رفتم دکتر بهم نامه داد قبلش پرسیده بود کدوم بیمارستان میخوام زایمان کنم فرداش رفتم بستری شدم

اره من رفتم قسمت زایشگاه رو دیدم

من ۲۴ باید برم دکتر ازش میپرسم نیازه قبلش برم یا ن

اره ما میربم پرونده تشکیل میدبم

سوال های مرتبط