۲ پاسخ

منم دکترم گفته هپارین بزن.دیابت بارداری دارم وقتی تست قندخونگی‌میزنم خون دستم راه میفته میترسم بزنم

مگه دکتر بهتون چیزی گفته؟

سوال های مرتبط

مامان ایلماه مامان ایلماه روزهای ابتدایی تولد