۳ پاسخ

تو اتاق عمل و بیمارستان هم میزنن ایا

من پنجشنبه زایمان دارم ب من گفت تا ۴ شنبه ساعت ۴ باید بزنی

من هفته پیش تموم شد و دیگه نمیزنم

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو ۲ ماهگی