بعد سزارین چن تا هپارین زدین؟

۷ پاسخ

من طبیعی زایمان کردم ۱۰تاروزی یکی زدم

چرا بمن نداد

تا ده روز
روزی دوتا زدم

اونایی که نزدن چی میشه؟🤔

برای چی هپارین؟

8 تا.

۸نا فکر کنم

سوال های مرتبط

مامان علیرضاو جوجه ها مامان علیرضاو جوجه ها ۳ ماهگی
مامان امير علی مامان امير علی ۷ ماهگی