فک کنم سر پسر اولم ۱۰ تا بود دومی رو مطمئن هستم ۲۰ تا بود
ب من۴۲دادن بخاطرمشکلات جسمیم هربارمیزنم انگاری زنبورنیشم میزنه بدون دلیل اشکم درمیاد...
چی هست من سزارین شدم آمپولی نداده
۸ تا
منظورت آمپول ک واسه لخته نشدن خون داده واسه من شیش تا بود همش و زدم سرساعت دوتاشو فقط نتونستم ساعتاش افتاد عصر زدم
۸تا زدم
چی هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.