مامانا شما بعد سزارین چند تا انوکساپارین زدین

۷ پاسخ

فک کنم سر پسر اولم ۱۰ تا بود دومی رو مطمئن هستم ۲۰ تا بود

ب من۴۲دادن بخاطرمشکلات جسمیم هربارمیزنم انگاری زنبورنیشم میزنه بدون دلیل اشکم درمیاد...

چی هست من سزارین شدم آمپولی نداده

۸ تا

منظورت آمپول ک واسه لخته نشدن خون داده واسه من شیش تا بود همش و زدم سرساعت دوتاشو فقط نتونستم ساعتاش افتاد عصر زدم

۸تا زدم

چی هست

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو ۲ ماهگی