انوکساپارین تا چند روز بعد سز زدید؟

۶ پاسخ

۹ شب باید بزنم

7شب

۱۰ شب زدم

من طبیعی زایمان کردم تا چهل روز
هنوزم چندتاش مونده میزنم

منکه 9 تا نوشته بود کلا پنج تاشو زدم بقیش یادم رفت 🫤🙃 الآنم دیگه چون دیره نمیزنم

من ۱۰شب زدم

سوال های مرتبط

مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی
مامان معجزه
زندگی مامان معجزه زندگی ۸ ماهگی
مامان علیرضاو جوجه ها مامان علیرضاو جوجه ها ۳ ماهگی
مامان دلساخانومی مامان دلساخانومی ۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۲ ماهگی
مامان محمد عباس مامان محمد عباس ۱۴ ماهگی
مامان مامان سامیار 😍 مامان مامان سامیار 😍 ۱۰ ماهگی