شما تا چند وقت بعد ختنه پماد AD زدین؟

۳ پاسخ

دکتر به من گفت تا ۲ هفته به روش بخیه

وقتی حلقش افتاد

من از روز دوم زدم الان ۵ روز شد هنوز حلقش نیوفتاد🥲🥲

سوال های مرتبط

مامان آرن مامان آرن ۱۱ ماهگی
مامان علیرضاو جوجه ها مامان علیرضاو جوجه ها ۳ ماهگی
مامان نازنین مامان نازنین ۷ ماهگی
مامان فاطمه‌و‌هادی مامان فاطمه‌و‌هادی ۴ ماهگی