تاب عالیه برای بچه من حدود ۱سالش که شد پلاستیکیش که موزیکال هم هست خریدم الان ۴ سالشه هنوز ازش استفاده میکنه و دوسش داره
عالی حتی توش میخوابه بچه
بنظرم استفاده میشه
خیلی خوبه سه حالت هم میشه میتونی با پایه بگیری هرجا بخوای بزاریش
اره خوبه کارایی داره من هم بچه رو میخوابوندم نوزادیش الانم که برای بازیشه تاب بازی میکنه خیلی بهتراز اون تابای دیگس،این مدل و برندگرون هست ولی بهتره ازاون مدلا۸۰۰/۹۰۰بازار خالم گرفته بندش داره کنده میشه چند روزبیشتر نیس استفاده میکنه
برا من استفاده نشد
برا بچه ای که مراقب خودش باشه خوبه خواهرم داره تا دختر ده ساله اش میشینه توش
خیلیییی .تا الانم استفاده میکنم
تاب ریلکسی عالیه حتما بگیر من استفاده کردم سر قبلی
اره عالیه
من گرفتم میگن خیلی خوبه
اره منم از این تابه خریدم.خیلی خوب بود،نرم منعطف ار ماه پایین میشه گذاشت
احساس میکنم از بغل خیلی مطمین نیس یه مدلای دیگه ای هست اونا بغلاش امن یکم پشتی و کفیش گود تره اونا بهتره برادرزادم از اینا داره تا الان ک ۲ سالشه خیلی خوبه
من برای پسرم خریده بودم خیلی دوستش داشت الانم برای دخترم وصلش میکنم
دختر من ۳ سالشه هنوز داره استفاده میکنه. هنوزم گاهی رو این تابش میخوابه
ولی به میله بارفیکس نصب کردم. پایه تاب تا زیر ۱۰کیلو جوابه.
خیلی خوبه کاربردی
من دارم نمیدونم خوبه یا ن ولی باز واس سرگرمی بچه بهتر باشه فک کنم
منم خریدم
بنظرم خوبه استفاده میشه
عههههه ازین پارچش من سرویس گادردار خریدم😁 تابش خیلی گرون بود ۳ و خورده ای بود
تاب ک عالیییه برای بچه
دیگ نمیدونم این چ مدلشه
من یه محکم ترش را خریدم اما خب تو سیسمونی جا ندارم وصلش کنم😅
تجربه ای ندارم ولی فک نکنم
برقیه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.