۷ پاسخ

ارتودنسی سیلیکونی

من ارتودنسی گرفتم

ارتودنسی

ارتودنسی

من ارتودنسی گرفتہ بودم ازدهنش مینداخت بیرون ولی ساده میدادم میگرفت دهن .واسه این یکی هم ساده گرفتم

شکل ساده برای روز های اول نی نیه .و سرکج برای سن یکم بالاتر

من بادومی گرفتم خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان ایلدا🌱🫀🤍 مامان ایلدا🌱🫀🤍 ۱ ماهگی