اونایی که بادامیه مثل اونت
اونا که میگن عریض یا سرپهن شبیه سینه مادره
مدل بادومی از همه بهتره
بادومی بگیر برادخترم اونت گرفته بودم عالیه الان اون خیلی گرونه بجاش بی بی لند طرح اونت عین همونه از اون دوتا گرفتم
اونایی که بادومیه
اونایی که پهنه
که بهش پستونک اورتودنسی میگن
معمولا بچه راحتتر میگیرتش
بستگی داره کدومو بگیره دختر من بادومی و به گرد ترجیح داد ولی همونم تا سه ماهگی خورد
ارتودنسی و بادومی میگن خوبه من که هر دو رو گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.