سلام بچه ها وضعیتم چطوره؟؟

تصویر
۴ پاسخ

وایییی برای منم همینطوری بود نگران نباش من ۳۰ دی رفتم فقط ساک حاملگی بود بعد ۱۸ بهمن رفتم خداروشکر خوب بود.. اصلا ب خودت استرس وارد نکن من ک فقط ناراحت بودم🤦🏻‍♀️

برای تشکیل قلب دوباره باید بری

خداروشکر خوبه دو هفته دیگه برو واسه تشکیل قلب سونو انشالله

مث سونو منه . جنین تشکیل نشده هنوز برا اینک بدونی جنین تشکیل شده یا ن دو هفته دیگ باید تکرار کنی

سوال های مرتبط

مسدود شدم مسدود شدم قصد بارداری
مامان hoseyn..ali مامان hoseyn..ali ۲ ماهگی
مامان آوش♥️🫀 مامان آوش♥️🫀 ۵ ماهگی
مامان تو دلی من مامان تو دلی من ۱ ماهگی
مامان پرنسا مامان پرنسا روزهای ابتدایی تولد
مامان پرنسا مامان پرنسا روزهای ابتدایی تولد
مامان سانیلا مامان سانیلا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان همتا خانووم مامان همتا خانووم ۳ ماهگی
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته هفتم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته چهلم بارداری