وایییی برای منم همینطوری بود نگران نباش من ۳۰ دی رفتم فقط ساک حاملگی بود بعد ۱۸ بهمن رفتم خداروشکر خوب بود.. اصلا ب خودت استرس وارد نکن من ک فقط ناراحت بودم🤦🏻♀️
برای تشکیل قلب دوباره باید بری
خداروشکر خوبه دو هفته دیگه برو واسه تشکیل قلب سونو انشالله
مث سونو منه . جنین تشکیل نشده هنوز برا اینک بدونی جنین تشکیل شده یا ن دو هفته دیگ باید تکرار کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.