بچه ها چطوره؟

تصویر
۱۱ پاسخ

عزیزم مبارک باشه..😍
از من میشنوی دوباره تکرارنکن یه دفعه برو سونوی قلب تو ۸ هفتگی.. برای چی الکی هی خون از دست بدی مطمئن باش همه چی خوبه😘

مبارکه 😍

منم بیبی چکم مثل تو شد ولی چون سرپسراولم سه بار ازم آزمایش گرفتن سر پسر دومم ۱۳ اسفند بیبیم مثبت شد من ۱۹ ام واسه آزمایش رفتم با ۸ روز تاخیر بتام ۳۲۰۰ بود رفتم واسه تشکیل پرونده راااحت😅👍🏻

مبارک باشه عزیزم

عزیزم دقیقا من یک روز تاخیر ۱۰۰ بود دو روز بعد تکرار کردم شد ۳۰۰ فکر کنم

مبارکه
دو روز بعد یادت نره تکرار کنی

مبارکه به سلامتی بغل بگیریش😍

مبارکه گلم

دوباره تکرار کن ایشالله میره بالاتر

مبارکه عزیزم

با چند روز تاخیر

مبارکه

سوال های مرتبط

مسدود شدم مسدود شدم قصد بارداری
سپیده سپیده قصد بارداری
مامان شکلات🍬🍫😋 مامان شکلات🍬🍫😋 هفته بیست‌وسوم بارداری
Fati Fati قصد بارداری
مامان 🌙لین خانوم 😍 مامان 🌙لین خانوم 😍 ۵ ماهگی
مامان آوش♥️🫀 مامان آوش♥️🫀 ۵ ماهگی
فردوس فردوس قصد بارداری
مامان پرنسا مامان پرنسا روزهای ابتدایی تولد
مامان پرنسا مامان پرنسا روزهای ابتدایی تولد
مامان سانیلا مامان سانیلا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نفسم🩷 مامان نفسم🩷 ۳ ماهگی
مامان همتا خانووم مامان همتا خانووم ۳ ماهگی
مهسا مهسا قصد بارداری
النا النا قصد بارداری
نازگل 🦋🍁
IVF نازگل 🦋🍁 IVF قصد بارداری