چطوره؟؟؟؟؟؟؟بچه ها

تصویر
۱۵ پاسخ

عزیزم ی سوال پریود هاتون منظمع؟

آزادسازی بزن حتما

گمونم یکم تنبلی تخمدان داری

روز چند سیکلت این سنو رو دادی که فولیکولت 17 هس؟

آزاده نشده هنوز اقدام کن

فولیکول خوبه اقدام کن

اقدام داشته باش ان شاالله باردار میشی

توهم مثل منی
منم وقتی رفتم سونو بهم گفت یه فولیکول ۱۷ تخمدان راستت داری و تنبلی خفیفی هم داری

تنبلی داری یه فولیکول ۱۷ هم توی تخمدان راستت داری

چند سیکل رفتی سونو؟

چرا زدی هفته سه بارداری

تنبلی داری دیگه یه فولیکول17ام داری که هنوز ازاد نشده

تخمک ازاد کردی

بارداری ؟؟؟؟؟

لطفا بگید استرس دارم

سوال های مرتبط

سپیده سپیده قصد بارداری
مامان hoseyn..ali مامان hoseyn..ali ۲ ماهگی
مامان شکلات🍬🍫😋 مامان شکلات🍬🍫😋 هفته بیست‌وسوم بارداری
Fati Fati قصد بارداری
مامان 🌙لین خانوم 😍 مامان 🌙لین خانوم 😍 ۵ ماهگی
مامان آوش♥️🫀 مامان آوش♥️🫀 ۵ ماهگی
فردوس فردوس قصد بارداری
مامان پرنسا مامان پرنسا روزهای ابتدایی تولد
مامان سانیلا مامان سانیلا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نفسم🩷 مامان نفسم🩷 ۳ ماهگی
مامان همتا خانووم مامان همتا خانووم ۳ ماهگی
مهسا مهسا قصد بارداری
النا النا قصد بارداری
نازگل 🦋🍁
IVF نازگل 🦋🍁 IVF قصد بارداری
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته هفتم بارداری