۴ پاسخ

به دختر منم داده
روزی س قاشق چایخوری
ولی دیروز اشتباه با قاشق مرباخوری دادم😫😂

دو و نیم بده اشکال نداره یک قطره چکان کمه

عزیزم اگه بچت رفلاکس و کولیک داره نده لطفا بدتر میکنه خطرناکه

ب من گفت ۲/۵ سی سی میشه دوقطره چکون و نصفی

سوال های مرتبط

مامان دخمل🩷 مامان دخمل🩷 ۳ ماهگی