۵ پاسخ

من روزی دوبار شربت البته جمع شربت همون دو ونیم سی سی میشه روزی سه بار هم قطره هربار پنج قطره داخل 24ساعت آخه تا چند ساعت بگذره ازش گریه شدید داره

زیاد نیست ؟چرا ب من‌گفت پس نیم سیسی

دو سه بار بده

دکتر به من گفت دم غروب دوسی سی بده . اگه شدید بود یه بار صبح یه بار عصر بده .

من روزی ۳یا ۴بار میدم

سوال های مرتبط