خانوما کسی این ماه آی یو آی کرده هزینشو بهم بگه چقدر شده

۴ پاسخ

من ۸ تومن دادم خصوصی

من تعیین بودم ۲دکتر دستمزد گرفت ۳۸۰۰ازمایشگاه نزدیک ۲تومنم دارو ۲تومنم ۲بار ویزیت دادم

عزیزم منم قیمت آی یو آی تو مطب فوق تخصص و فلوشیپ نازایی و ivf رو گفتم که اتفاقاً مسئول بخش ivf بیمارستان اون شهرستان هستند و از برندترین پزشک های استان هستند که برایivf به ایشون مراجعه میکنند...
داروی دوست تون گرون بوده وگرنه iui اینقدر هزینه نداره.

یکی از دوستام انجام داده ۱۴ میلیون که دیروز پریود شد 😪

سوال های مرتبط

مهلا مامان نیلا طلا 🥹🫀 مهلا مامان نیلا طلا 🥹🫀 قصد بارداری
مامان جوجه🐣🩵 مامان جوجه🐣🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری