گفتن ۳۰ .۴۰ درصد احتمال زایمان هس فعلا تحت نظزم

۱۰ پاسخ

من رفتم حموم گفتم آماده شم بعدبرم بیمارستان اون آب باعث شده بوددهانه رحمم بازشه

اونم داشتم

ترشحاتم زیادبود

من مثل اینکه کیسه آبم نشتی داشت

ساک بسته بودی

انشاا.. به زودی زایمان کنی.تی نی بغل بگیری

همونه

انقباضات رو چک کردن

دکتر ومامای شیفت کیه فهمیدی؟؟

منم ۳۴ هفته ۲ سانت باز شدم و انقباض داشتم ولی خودش قطع شد
۴۰ هفته و ۴ روز بالاخره زایمان کردم

سوال های مرتبط