خانما تو این سونو اب دور جنین کمه؟

تصویر
۲ پاسخ

عزیزم اگه قند و فشار نداری سرم درست کن بخور
آب قند و نمک
روزی دو مرتبه تا سه مرتبه
دکتر من بهم این نسخه رو داد، آب دور جنین رفت بالا، البته اگه قند و فشار نداری گلی، چون در اون صورت اذیت کنندس
و اینکه کلا سعی کن آب میخوای بخوری، ولرم باشه

10هست خوبه ولی آب زیاد بخور بره بالاتر

سوال های مرتبط

مامان حبه انگور🩵🍇🩵 مامان حبه انگور🩵🍇🩵 ۴ ماهگی
مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 ۷ ماهگی
مامان فرهام ورها مامان فرهام ورها ۳ ماهگی
مامان تودلی مامان تودلی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آقا آیهان مامان آقا آیهان ۱۲ ماهگی
مامان لیام 🧸🩵 مامان لیام 🧸🩵 ۷ ماهگی