خانما آب دور جنین ۱۳ کمه؟

۱۴ پاسخ

نه زیر ۱۰ خطرناکه ۱۳ خوبه

الان من دو هفته پیش یه سونو وزن رفتم آب دور جنین خوب بود الان بازم تا آخر بارداری احتیاج به سونو هست؟!

برا هفته بارداری شما بین ۷ تا ۲۰ خوبه

13 کاملا نرماله عزیزم

خوبه گلم من ۱۰بودم هندونه و دلستر اب فراوان خوردم شد ۱۵

برا من ۳۲ هفته ۱۲

برامن ۱۴زده نرمال

ن خوبه

منم ۲۸هفته ۱۳بود

ن نرماله

نه خوبه.زیر ۱۰ یکم خطریه فقط.
برای من ۳۰ هفتگی۱۰ بود رعایت کردم الان شده۱۲/۵

خوبه. برای من دیروز ۱۴ بود

برامنم۱۲۷زده طبیعی توسونو

خوبه دیگه نیست مگه؟؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان رقیه مامان رقیه هفته سی‌ام بارداری
مامان فرهام ورها مامان فرهام ورها ۳ ماهگی
مامان آقا آیهان مامان آقا آیهان ۱۲ ماهگی
مامان لیام 🧸🩵 مامان لیام 🧸🩵 ۷ ماهگی
مامان دیاکو🍃🤍 مامان دیاکو🍃🤍 ۶ ماهگی
مامان حبه انگور🩵🍇🩵 مامان حبه انگور🩵🍇🩵 ۴ ماهگی
مامان آروین کوچولو 🐥 مامان آروین کوچولو 🐥 ۱ ماهگی
مامان آیسا مامان آیسا ۳ ماهگی
مامان جانا مامان جانا روزهای ابتدایی تولد
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری